pirmadienis, sausio 16, 2012

2/52


Aha... futbolas. Ten kur gyvenu - tai nacionaline religja ir butu labai nemandagu visai nieko nezinoti apie futbola. Del to as zinau kur yra miesto komandos stadionas (zr.nuotrauka), zinau miesto komandos spalva (geltona), dar zinau, kad Premiere League lenteleje geltonieji uzima 9 vieta.

Niekaip neisikertu kas per biesas yra nuosale futbole :))

Bet futbolas man patinka del keleto kitu priezasciu. Mano nuomone tai labai fotogeniskas sportas :) Kadangi esu 'isplaukusio fono' ligone, tai be abejo, kad futbolistu nuotraukos stadione mane ziauriai 'veza':

Be to zaidejo emocijos, pora valandu begiojant po aikste ir pagaliau pataikius kamuoli i vartus - tiesog fantastiskos, tarsi ta akimirka butu pati svarbiausia jo gyvenime:
Na ir aisku, be jokios abejones dar man patinka gazus futbolininkai :)) Kas gi nezino situ grazuoliu:



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą